Friday, December 21, 2012

For My HERO in My Life

Sakit mu, marah mu, kecewa mu, kesal mu, keluh kesah mu, keringat mu. Aku amat merasakan.
Setiap hembusan seluruh senandung kebahagiaan dan isakan kesedihan mu, selalu berhasil menggetarkan tubuh ku.
Maafkan ku yang masa ini masih sering merepotkan mu, mengecewakan mu, menyakiti mu. Maafkan ku.
Aku tau kamu pasti memaafkan ku. Sekali lagi maafkan ku yang selalu membuat mu terus memaafkan ku.
Aku mengerti, tak banyak bahagia yang dapat ku cari untuk ku berikan pada mu.
Tapi aku janji. Aku janji aku pasti menemukannya hanya untuk mu. Dan tak akan ku berikan pada yang lain.
Ku ulangi, ku berjanji. Janji yang akan segera aku buktikan.
Ini bukan hanya bualan semata, layaknya para pedagang bermulut besar.
Ini nyata. Ini demi kamu. Ini demi kita. Ini demi cintaku padamu.

Love you mom J
Happy mom's day Bu Lid. Still young :*


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...